All aktivitet innan ordninga må knytast til skulens tre sektormål:
- Elevane skal ha eit godt og inkluderande læringsmiljø
- Elevane skal mestre grunnleggjande ferdigheiter og ha god fagleg kompetanse
- Fleire elevar og lærlingar skal gjennomføre vidaregåande opplæring
![](https://www.hvl.no/contentassets/91c73e19ff6f46c5824967e76f0d0768/modell-2.jpg)
Innovasjonsordninga er for skuleeigarar og kommunar som har komme langt i sine skuleutviklingsprosjekt. Her vil det vere mogleg å søke forskingsmiddel via Forskningsrådet.
Desentralisert ordning for alle opnar for at alle skuler og kommunar kan delta i skulebasert kompetanseutvikling. Skuleeigarar skal lede utviklingsarbeidet. Alle tilsette skal ta aktiv del i endringsprosessane. Ordninga skal vere kollektiv og utviklingsarbeidet må skje på skulen.
Oppfølgingsordninga er for skuler med svake resultat over tid. I denne ordninga inngår Veilederkorpset, statlige tiltak og ev. lokale tiltak.
Denne modellen må forstås som at disse ordningen skal skje parallellt.
St.m.28 Fag – Fordypning og Forståelse En fornyelse av kunnskapsløftet står for innhaldsdelen, mens St.m.21 Lærelyst – tidlig innsats og kvalitet i skolen gir strukturen og rammeverket. I revidert kompetansestrategi for barnehage er det lagt opp til same struktur som i St.m. 21 med samarbeidsfora og vidareutvikling av dei som allereie eksisterer (GLØD).
![](https://www.hvl.no/contentassets/9fd1da9b05f84b9ab4d2c2aabb62159d/st-28.jpg)
![](https://www.hvl.no/contentassets/9c6c1074961c4ba5a66e2e7e38f65605/meldst21.jpg)
![](https://www.hvl.no/contentassets/2f955f7d72be4381908ae09ab07d7778/crop.jpg)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar